פסיכיאטריה וטרור - תוהו ובוהו מבית היוצר של הפסיכיאטריה

אוגוסט 2014 - "ועדת האזרחים הבינלאומית לזכויות האדם"
ועדת האזרחים הבינלאומית לזכויות האדם נוסדה בשנת 1969 ע"י אירגון הסיינטולוגיה הבינלאומי כדי
לחקור ולחשוף הפרות של זכויות אדם בידי פסיכיאטריםולטהר את תחום רפואת הנפש. מייסד-שותף הינו ד"רתומס סזאס, פרופסור-אמריטוס לפסיכיאטריה וסופר בעל שם עולמי. כיום מונה 130 CCHR סניפים ב 31- ארצות. מועצת היועצים שלה, הנקראת Commisioners כוללת רופאים, עורכי דין, מחנכים,
אמנים, אנשי עסקים ונציגים של גופים אזרחיים וגופים של זכויות האדם.
CCHR תרמה ונתנה השראה למאות רבות של רפורמות באמצעות עדויותיה בפני ועדות חקיקה, באמצעות דיונים ציבוריים שערכה בנושא פגיעתה שלהפסיכיאטריה וכן באמצעות פעילותה באמצעיהתקשורת ועם נציגי אכיפת החוק ונציגי ציבור ברחבי העולם כולו.

לצפיה/הורדה קובץ PDF הקלק כאן




מבוא - מגדלים רוצחים


פרק ראשון - רופאים בשירות מתכנני המוות
פרק ראשון - רופאים בשירות מתכנני המוות
הפסיכיאטר לשעבר איימן אל זאוואהירי "הוא האיש – הוא קצין המבצעים... מספר אחד, לימינו שלאוסאמה... הוא מאמין כי אלימות היא מטהרת."
 וינסנט קניסטררו, הממונה לשעבר על ההתנגדות לטרור, .CIA

מייצרים טרור: שיטות בהם משתמשים אלה שמרכיבים גייסות של טרוריסטים כוללות את השימוש בסמים ובמצבים פסיכולוגיים בשמה של הוראה אידיאולוגית. שיטות אלה מאפשרות לטרוריסטים לבצע מעשי זוועה כגון פיצוץ של מחבל מתאבד במגורי הנחתיםבבירות ( 1983 ), שגרירות ארה"ב בקניה ותנזניה ( 1998 ) ובעיר הקודש של עיראק, קארבלה, בה מחבלים מתפוצצים הרגו 112 אנשים ב 2 - במרץ 2004

על אף שהתקפת גז העצבים הקטלנית של שנת 1995 ברכבת התחתית של טוקיו בוצעה בהוראתו של שוקו אסאהרה, מנהיג תנועתהאמת, הרי שהיה זה הפסיכיאטר – מאסאמיצו סוסאקי שכיוון את תנועת האמת לפעילות הרצחנית, על ידי כך שגרם לכך שראשיה וחבריההתמכרו לסמים קשים המשפיעים על פעילות המוח והחשיבה, כגון הסם LSD.
פרק שני - בריאות הנפש טרוריסטים
פרק שני - בריאות הנפש טרוריסטים

"הזמנים בהם הפסיכיאטריה חשבהשהיא יכולה לרפא כלמחלה חלפו. בעתיד
אנשים יצטרכו ללמודלחיות עם מחלתם.
"
ד"ר נורמן סארטיוס נשיא לשעבר של אירגוןהפסיכיאטריה העולמי, 1994

קרלוס "התן" (איליץ רמירז סנצ'ז), בוגר אוניברסיטת מוסקבה, פארטיס לומומבה, שם למד טרור פסיכולוגי ושיטות לשטיפת מוח. יישם לימודים אלה במספר רב שלחטיפות אוויריות, בלקיחת בני ערובה ובפיצוצים שונים, כמו תמונת החטופים כאן.

פרק שלישי - יצירת רוצחים
פרק שלישי - יצירת רוצחים






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה