גם הוכה וגם הוצא בכפיה מביתו ומשפחתו - שרה נתניהו גרמה להוצאת ילד מביתו ומשפחתו אל מוסדות משרד הרווחה

אוקטובר 2014 - מדובר ב"תחושת בטן" של שרה נתניהו לגבי הילד ולכן פנתה לשר הרווחה שפנה למנהלת לשכת הרווחה ירושלים בוני גולדברג. "בדיקת" לשכת הרווחה ירושלים העלתה כי הילד וכי סובל מאלימות קשה מצד אחיו הגדול, ולכן הוצא בכפייה מביתו ויהיה במוסדות הרווחה עם ילדים ונוער שהוצאו אף הם מביתם, חלקם אולי עבריינים מסוכנים. האח הגדול "האלים" נשאר בביתו עם הוריו.

להלן הכתבה שפורסמה בוואלה: שרה נתניהו זיהתה ילד במצוקה – וסייעה בהוצאתו מהבית , אוקטובר 2014
ילדה מוצאת בכפייה מביתה ומשפחתה - אילוסטרציה
ילדה מוצאת בכפייה מביתה ומשפחתה - אילוסטרציה
אשת ראש הממשלה, המשמשת פסיכולוגית חינוכית בבתי ספר בירושלים, פנתה לשר הרווחה כדי שיתערב במקרה של תלמיד שסבל מאלימות מצד אחיו הבוגר, והוא הועבר למרכז חירום בעיר

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, העובדת במחלקה הפסיכולוגית של עיריית ירושלים ומשמשת פסיכולוגית חינוכית בבתי ספר בירושלים, פנתה השבוע לשר הרווחה, מאיר כהן, בבקשה להתערב באופן אישי בבחינת מקרה של תלמיד הנמצא לדעתה בסיכון גבוה. "תחושת הבטן שלי לא טובה, והילד משדר מצוקה גדולה מאוד", אמרה לשר.

בוני גולדברג - מנהלת לשכת רווחה ירושלים - כפיית "טיפולים אינטנסיביים" גרמה לקריסת המשפחהבהמשך, פנה השר למנהלת מחלקת הרווחה של העירייה, בוני גולדברג, ששלחה צוות מקצועי לבית הספר. הילד ומשפחתו מוכרים למחלקת הרווחה בעיר (ירושלים), אך הבדיקה הבהולה העלתה כי חלה החרפה בסביבת הילד וכי הוא סובל מאלימות קשה מצד אחיו הגדול.

הילד הועבר למרכז חירום, שם ישהה בשבועות הקרובים עד שתימצא חלופה, כגון משפחת אומנה, פנימייה או חזרה לחיק משפחתו - אם יחליטו עובדות הרווחה המטפלות בתיק כי אמו כשירה לכך. הילד גדל במשפחה חד-הורית, ואמו נמצאת ברוב שעות היום מחוץ לביתה בשל הצורך לפרנס את ילדיה.

"המסר הוא שכל מי שרואה משהו ויודע משהו שידווח. הערנות מאד חשובה", אמרה גולדברג. היא הוסיפה כי מערך העבודה הסוציאלית בעיר הכיר את הנושא, ערך את הבדיקות המתאימות, הגן על הילד והביא להסכמה של האימא להוציא אותו ממוסד הלימודים. "בירושלים יש אלפי ילדים בסיכון, והעובדות הסוציאליות עושות ככל הנדרש כדי לטפל בכל מי שנזקק לעזרתם".


פלייליסט - פנימיות משרד הרווחה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה